• 15-11-2012, 19:01:20
    #1
    Script yazmak istiyorum programlama adına fazla birşey bilmiyorumilk scriptim chat sistemi yazmak olucak bunun için phpden yapabilirmiyim php öğrenmeyemi başlamalıyım? birde bildiğiniz iyi bir site varmı ücretsiz ders veren?
  • 15-11-2012, 23:39:39
    #2
    backlinkmatik.com
    Dersi burada alacaksın arkadaşım ama öyle çat diye script yazılmıyor... öncesinde yemen gereken çok ekmek var tabiri caizse
  • 16-11-2012, 00:23:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    konu başlığı çok güzel olmuş

    forumdaki php bölümüne bak
    forumdaki php bölümünde sorular sor
    google amcaya php dersleri diye ara videolu dersler falan var çıkar görürsün tıkla izle öğren uygula..
  • 16-11-2012, 04:40:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    http://php.net/ 'den başlayabilirsin
  • 16-11-2012, 15:45:08
    #5

    http://www.youtube.com/watch?v=saxBX...F07&playnext=2 başladım teşekürler
  • 16-11-2012, 16:14:14
    #6
    by_ozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    http://php.net/ 'den başlayabilirsin
    adama öyle site verdinki adam 0 dan başlıcak beginner yani : )) orda öğrenemez sen kardeşim bak ben 6 yıldır php coderim git güzel bir ders kitabı al istanbuldaysan kadıköyde

    php5 Mehmet Şamlı
    yayın: pusula yayıncılık
    php ile web programcılığı Mehmet Şamlı
    yayın: Pusula yayıncılık

    ara bul bir zaman sonra gelişince devam et >> php.net/documentation
  • 17-11-2012, 00:02:40
    #7
    Bu Konu İçin Ögrenmenin En İyi Yolu R10 Tam Üstündesin