Script yazmak istiyorum programlama adına fazla birşey bilmiyorumilk scriptim chat sistemi yazmak olucak bunun için phpden yapabilirmiyim php öğrenmeyemi başlamalıyım? birde bildiğiniz iyi bir site varmı ücretsiz ders veren?