• 15-10-2007, 03:52:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çalıcak başka bir index bulamadınmı ya
  • 15-10-2007, 04:00:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Allah'ım ya konuyu adam gibi ciddi ciddi okudum, sonuna kadar da adrese tıklamadım, yorumları da okumadım. Sonra siteye girip gördüm bu ne yahu dedim kendi kendime... Hem adres yönleniyor hem de index sayfası r10 ile aynı. Noluyor arkadaşım? (Gece gece bu bana yapılmış bir şaka değil dimi? saat 04:00 olmuş)
  • 15-10-2007, 10:16:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yahu zaten bizler hiç başka yerden copy etmedik. Ayıp yaw..
  • 18-10-2007, 05:29:40
    #13
    bence sitende forum kur vb yada wbb
  • 18-10-2007, 15:24:39
    #14
    teriyaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence kafayı değiştir

    aynen katılıyorum size.

    İnsanarın milliyetçi duygularını kullanarak rant elde eden bir şahısla karşı karşıyayız arkadaşlar.!
  • 21-10-2007, 14:00:49
    #15
    Buraya yorum yazanlara 1-2 si hariç birşeyler derdim ama herhalde forumdan atılırdık siz anladınız onu.
  • 21-10-2007, 14:51:21
    #16
    arkadaşım özgün içerikli ve domain ismine uygun bir site hazırlamanı tavsiye ederim, yeni olman çalma yetkisi vermez.