Allah'ım ya konuyu adam gibi ciddi ciddi okudum, sonuna kadar da adrese tıklamadım, yorumları da okumadım. Sonra siteye girip gördüm bu ne yahu dedim kendi kendime... Hem adres yönleniyor hem de index sayfası r10 ile aynı. Noluyor arkadaşım? (Gece gece bu bana yapılmış bir şaka değil dimi? saat 04:00 olmuş)