• 14-09-2012, 02:44:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.filmizletrsen.com/fbv.php?url=Buraya video linki gelecek,

    istediğiniz bir playerde yayınlayabilirsiniz, ben proplayer kullanıyorum... aşağıda örnek kod yazıyorum ordan çözersiniz...:!

    Alıntı
    [pro-player]http://www.filmizletrsen.com/fbv.php?url=http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-snc6/214448/440/112379518847261_54358.mp4[/pro-player]
    şeklinde videolarınızı yayınlayabilirsiniz...! filmizletrsen.com benim olduğu için herhangi bir şekilde php dosyasının yerini değiştirmem sözkonusu değil güvenle kullanabilirsiniz...!
  • 14-09-2012, 02:59:20
    #2
    aynı konuyu 1 den fazla açmışsınız
    madem iyilik yapıyorsunuz neden kendi sitenizdeki php dosyası ile veriyorsunuz. O dosyayı paylaşın herkes kendi sunucusunda kullansın.
  • 15-09-2012, 02:34:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    satın aldım paylaşamam
  • 15-09-2012, 02:38:05
    #4
    mp3tempo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın aldım paylaşamam
    Madem satın aldın diye içeriği saklıyorsun, neden kullandırıyorsun o halde ?

    Kim niye kullansın ki içeriğinde ne olduğu belli olmayan kodu
  • 15-09-2012, 02:52:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım facebook videolarını yayınlamak için dedikya konu baltalamayamı çalışıosun..! kullanmak isteyen varsa kullansın dedik, kulllanmayanın başına silah dayamadık ya,


    içeriği belli olmayan derken, zaten bir sürü sitenin php dosyasını kullanıolar, ve zamanla bu siteler php dosyalarının yerini değiştirince otomatik kullanan kişilerin de videosu patlıo, ben değiştirmicem kullanan kullansın diyorum, kullanmak istemeyen güvenmeyen kullanmasın.... burdaki iyiliğim php dosyası değil php dosyasının yerini değiştirmemektir... yoksa bu php herkes de var onlarınkini kullanırlar
  • 15-09-2012, 17:06:38
    #6
    mp3tempo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım facebook videolarını yayınlamak için dedikya konu baltalamayamı çalışıosun..! kullanmak isteyen varsa kullansın dedik, kulllanmayanın başına silah dayamadık ya,


    içeriği belli olmayan derken, zaten bir sürü sitenin php dosyasını kullanıolar, ve zamanla bu siteler php dosyalarının yerini değiştirince otomatik kullanan kişilerin de videosu patlıo, ben değiştirmicem kullanan kullansın diyorum, kullanmak istemeyen güvenmeyen kullanmasın.... burdaki iyiliğim php dosyası değil php dosyasının yerini değiştirmemektir... yoksa bu php herkes de var onlarınkini kullanırlar
    madem o kadar iyilik seversin neden kendi siten üzerinden kullandırıyorsun. Kodlarını paylaş herkes kullansın. İyilik seversin ya hani o bakımdan.
  • 18-09-2012, 15:27:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sen bana kod script satsan bende kodlarını burada dağıtsam hoşunuza gidermi, bırakın bu işleride, üretmeyi öğren kendin yaz, madem o kadar biliosun, sen yaz, sen dağıt, ben dağıtmıyorum