arkadaşım facebook videolarını yayınlamak için dedikya konu baltalamayamı çalışıosun..! kullanmak isteyen varsa kullansın dedik, kulllanmayanın başına silah dayamadık ya,


içeriği belli olmayan derken, zaten bir sürü sitenin php dosyasını kullanıolar, ve zamanla bu siteler php dosyalarının yerini değiştirince otomatik kullanan kişilerin de videosu patlıo, ben değiştirmicem kullanan kullansın diyorum, kullanmak istemeyen güvenmeyen kullanmasın.... burdaki iyiliğim php dosyası değil php dosyasının yerini değiştirmemektir... yoksa bu php herkes de var onlarınkini kullanırlar