web işine girmek istiyorum
14
●904
- 03-09-2012, 23:02:27hangi programı kullanmalıyım ?Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 23:03:44grafik eğitimi derken? örnek olarak bişeyler söleyebılırmısın ?tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 23:04:43Hocam google html dersleri yazın ilk başta temel bilgilere sahip olun
- 03-09-2012, 23:05:39tamam hocam saolasın.Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 23:06:42Zaten oradaki bilgileri kaptıkça hangi proramları kullanmanız gerektiğini öğreneceksiniz.byfatsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak am ne olduğunu öğrenin ve yılmayın
- 03-09-2012, 23:06:52Grafiker olman gerekmez temel web grafigi yeterli olur baslangicda sonra karar vermen gereken bir yol cikacak karsina web grafikerligi veyahut isin coderlik tarafi her ikisindende bir tutam olsun dersen mis olur ama mutlaka bir profesyonele muhtac olursun iki konudada bir konuda yogunlas kararini ver ve calismaya basla hocam...