tisinamy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
web işine girmek istiyorum
14
●904
- 03-09-2012, 23:11:34+1 daha artışımız oldu hadi hayırlı olsun

Espri bir yana kardeşim yukarda arkadaşların dediği gibi HTML ile başla, ardından valid W3C standartlarını öğren ve HTML5 ile devam et. Bunları yaparken öğrenirken CSS ve CSS3 gibi stil işlemlerini gözardı etme ilerde başın ağrır.
Program olarak HTML için piyasada MS FrontPage / SharePoint gibi free elde edebileceğin programları görürsün zaten. Ardından Adobe DW geçersin.
HTML sonrasında ise benim şahsi tavsiyem .Net ile yoluna devam et ASPx olayımız yani. Piyasada zaten yeteri kadar PHP coder arkadaşımız mevcuttur ama PHP de kendimi daha iyi geliştiririm yapısı bana daha uygun dersen tabii ki PHP ile devam edersin.
Yukardakileri öğrenirken zaten yancı olarak kullanacağın öğreneceğin şeyleri kendiliğinden bulacaksın.
Başarılar dilerim kardeşim. - 03-09-2012, 23:15:58saolasın hocam .UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:15:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:14:43 --
gercek yasım 19 . ingilizce hazırlıktayım. bilgisayar öğretmenliği okuyorum.bassedas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-09-2012, 23:16:51Çok güzel kendinizi çok iyi geliştirir ve yaşamınızı şekillendirebilirsiniz.byfatsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 23:17:49tebrik ederim. yolunu zaten çizmeye başlamışsın.byfatsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim verecek tavsiyem yok
başarılar
