• 03-09-2012, 23:08:16
    #10
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafiker olman gerekmez temel web grafigi yeterli olur baslangicda sonra karar vermen gereken bir yol cikacak karsina web grafikerligi veyahut isin coderlik tarafi her ikisindende bir tutam olsun dersen mis olur ama mutlaka bir profesyonele muhtac olursun iki konudada bir konuda yogunlas kararini ver ve calismaya basla hocam...
    teşkkr hocam saolasın .
  • 03-09-2012, 23:11:34
    #11
    +1 daha artışımız oldu hadi hayırlı olsun

    Espri bir yana kardeşim yukarda arkadaşların dediği gibi HTML ile başla, ardından valid W3C standartlarını öğren ve HTML5 ile devam et. Bunları yaparken öğrenirken CSS ve CSS3 gibi stil işlemlerini gözardı etme ilerde başın ağrır.

    Program olarak HTML için piyasada MS FrontPage / SharePoint gibi free elde edebileceğin programları görürsün zaten. Ardından Adobe DW geçersin.

    HTML sonrasında ise benim şahsi tavsiyem .Net ile yoluna devam et ASPx olayımız yani. Piyasada zaten yeteri kadar PHP coder arkadaşımız mevcuttur ama PHP de kendimi daha iyi geliştiririm yapısı bana daha uygun dersen tabii ki PHP ile devam edersin.

    Yukardakileri öğrenirken zaten yancı olarak kullanacağın öğreneceğin şeyleri kendiliğinden bulacaksın.

    Başarılar dilerim kardeşim.
  • 03-09-2012, 23:13:23
    #12
    yaşın gerçekten 19 mu? ünide okuyor musun? okuyorsan hangi bölüm? söylersen ona göre konuşalım.

    not : dalga geçmek amaçlı yazmıyorum
  • 03-09-2012, 23:15:58
    #13
    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1 daha artışımız oldu hadi hayırlı olsun

    Espri bir yana kardeşim yukarda arkadaşların dediği gibi HTML ile başla, ardından valid W3C standartlarını öğren ve HTML5 ile devam et. Bunları yaparken öğrenirken CSS ve CSS3 gibi stil işlemlerini gözardı etme ilerde başın ağrır.

    Program olarak HTML için piyasada MS FrontPage / SharePoint gibi free elde edebileceğin programları görürsün zaten. Ardından Adobe DW geçersin.

    HTML sonrasında ise benim şahsi tavsiyem .Net ile yoluna devam et ASPx olayımız yani. Piyasada zaten yeteri kadar PHP coder arkadaşımız mevcuttur ama PHP de kendimi daha iyi geliştiririm yapısı bana daha uygun dersen tabii ki PHP ile devam edersin.

    Yukardakileri öğrenirken zaten yancı olarak kullanacağın öğreneceğin şeyleri kendiliğinden bulacaksın.

    Başarılar dilerim kardeşim.
    saolasın hocam .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:15:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:14:43 --

    bassedas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşın gerçekten 19 mu? ünide okuyor musun? okuyorsan hangi bölüm? söylersen ona göre konuşalım.

    not : dalga geçmek amaçlı yazmıyorum
    gercek yasım 19 . ingilizce hazırlıktayım. bilgisayar öğretmenliği okuyorum.
  • 03-09-2012, 23:16:51
    #14
    byfatsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saolasın hocam .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:15:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:14:43 --



    gercek yasım 19 . ingilizce hazırlıktayım. bilgisayar öğretmenliği okuyorum.
    Çok güzel kendinizi çok iyi geliştirir ve yaşamınızı şekillendirebilirsiniz.
  • 03-09-2012, 23:17:49
    #15
    byfatsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    gercek yasım 19 . ingilizce hazırlıktayım. bilgisayar öğretmenliği okuyorum.
    tebrik ederim. yolunu zaten çizmeye başlamışsın.
    benim verecek tavsiyem yok başarılar