• 24-08-2012, 17:28:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar interneti bir arkadaşımdan çekiyorum. 8 aydır, 5 çubuk kalitesinden çektiğim internet 3 gündür bağlanıyorum, internet bağlantısı yok bu gün ise kalite 3 çubuk oldu ve bağlan dediğimde bağlanılamıyor diye hata veriyor. Hangi yolları denemeliyim. Neden olabilir, saygılarımla.
  • 25-08-2012, 09:28:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yardım kimsede yok mu?
  • 25-08-2012, 18:22:40
    #3
    Arkadaşınız in interneti kullandiginizdan haberi varmi ? İzinsiz kullaniyorsaniz mac adresini engellemis olabilir.
  • 25-08-2012, 18:24:33
    #4
    arkadaşın bıkmış sanırım senden modemin ayarlarından kısmıştır
  • 25-08-2012, 18:26:06
    #5
    Berkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız in interneti kullandiginizdan haberi varmi ? İzinsiz kullaniyorsaniz mac adresini engellemis olabilir.
    Evet.Engellemiş olabilir.
  • 28-08-2012, 16:33:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Berkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız in interneti kullandiginizdan haberi varmi ? İzinsiz kullaniyorsaniz mac adresini engellemis olabilir.
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın bıkmış sanırım senden modemin ayarlarından kısmıştır
    NazimMertBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.Engellemiş olabilir.
    Eyvallah, benim kullandığımdan haberi var fakat modem eski yerinde değil dahada uzaklaşmış Acces point alsam, uygun olur mu?