Merhaba arkadaşlar interneti bir arkadaşımdan çekiyorum. 8 aydır, 5 çubuk kalitesinden çektiğim internet 3 gündür bağlanıyorum, internet bağlantısı yok bu gün ise kalite 3 çubuk oldu ve bağlan dediğimde bağlanılamıyor diye hata veriyor. Hangi yolları denemeliyim. Neden olabilir, saygılarımla.