• 16-08-2012, 03:18:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar çok uzatmadan konuya giriyorum

    http://kimya.muratkarakaya.com.tr/

    http://blog.muratkarakaya.com.tr/

    şeklinde sub-domaine kurulmuş iki tane bloğum var sizce bunları ana dizine tek blog halinde koymalımıyım ?

    Fikirlerinize ihtiyacım var.
  • 16-08-2012, 03:22:55
    #2
    2 sub domain 2 site demektir bir nevi; tavsiyem teke indirip ana dizini kullanmanız yönünde...
  • 16-08-2012, 15:48:57
    #3
    kimse yok mu ?
  • 17-08-2012, 00:05:17
    #4
    Kimya bloğunu kullanmanız daha iyi olacaktır kanısındayım. Blog çok bulunduğu için diğer alanda bir blog açmanız faydanıza olacaktır.