Merhaba arkadaşlar çok uzatmadan konuya giriyorum
http://kimya.muratkarakaya.com.tr/
http://blog.muratkarakaya.com.tr/
şeklinde sub-domaine kurulmuş iki tane bloğum var sizce bunları ana dizine tek blog halinde koymalımıyım ?
Fikirlerinize ihtiyacım var.
Sizce Ne Yapmalıyım ?
3
●352
- 16-08-2012, 03:18:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 16-08-2012, 03:22:552 sub domain 2 site demektir bir nevi; tavsiyem teke indirip ana dizini kullanmanız yönünde...