Merhaba arkadaşlar çok uzatmadan konuya giriyorum

http://kimya.muratkarakaya.com.tr/

http://blog.muratkarakaya.com.tr/

şeklinde sub-domaine kurulmuş iki tane bloğum var sizce bunları ana dizine tek blog halinde koymalımıyım ?

Fikirlerinize ihtiyacım var.