Merhaba arkadaşlar çok uzatmadan konuya giriyorum
http://kimya.muratkarakaya.com.tr/ http://blog.muratkarakaya.com.tr/
şeklinde sub-domaine kurulmuş iki tane bloğum var sizce bunları ana dizine tek blog halinde koymalımıyım ?
Fikirlerinize ihtiyacım var.