• 11-08-2012, 02:02:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tecrübeli arkadaşlara soruyorum; Footer bölümüne anasayfa-iletişim-reklam-bize ulaşın gibi ana menüdeki şeyleri link olarak koymak iyi midir yoksa faydasız mıdır? Ya da footer'da ne yapmak google'ın gözüne girmeye yarar?
  • 11-08-2012, 02:15:18
    #2
    Seo açısından etkilidir. İyidir, hoştur.