Tecrübeli arkadaşlara soruyorum; Footer bölümüne anasayfa-iletişim-reklam-bize ulaşın gibi ana menüdeki şeyleri link olarak koymak iyi midir yoksa faydasız mıdır? Ya da footer'da ne yapmak google'ın gözüne girmeye yarar?