• 11-01-2011, 18:40:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, ben okuldaki bilgisayara evimdeki bilgisayarımdan bağlanıp onu teamwiever de olduğu gibi yönetmek istiyorum. Yanlız karşıdaki bilgisayarın bağlantıyı onaylaması gerekmeyecek. Uzak masaüstü bu iş için uygun mudur ? Uzak masaüstü nasıl yapılır ? Alternatif bir program var mıdır ?
  • 11-01-2011, 19:06:04
    #2
    Turkojan olabilir ya da benzerleri.
  • 11-01-2011, 19:08:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evden çıkmadan önce bilgisayarını hazır hale getir, dilediğin vakitte, tw ile bağlan.
  • 11-01-2011, 19:09:11
    #4
    radmin le yapabilirsin o dediğini ama karşı tarafın ip si sabit olması ve radmin programının karşı tarafta kurulu olması gerekiyor.
  • 11-01-2011, 19:23:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    umit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evden çıkmadan önce bilgisayarını hazır hale getir, dilediğin vakitte, tw ile bağlan.
    TW nedir ?
  • 11-01-2011, 19:29:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Lewi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TW nedir ?
    TW dediği Team Viewer,sanırım yanlış yazdı arkadaş ismini
  • 11-01-2011, 19:30:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evet Team Viewer'den bahsetmiştim, evden çıkmadan çnce Team Viewer açın, gerekli ıd ve şifreyi yanınıza alın Team Viewer olan tüm bilgisayardan bağlanabilrisiniz, onaysız bir şekilde.
  • 11-01-2011, 21:10:14
    #8
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin le yapabilirsin o dediğini ama karşı tarafın ip si sabit olması ve radmin programının karşı tarafta kurulu olması gerekiyor.
    en sorunsuz ve en güzeli