Uzak Masaüstü Bağlantısı (yardım)
7
●430
- 11-01-2011, 18:40:18Üyeliği durdurulduMerhaba arkadaşlar, ben okuldaki bilgisayara evimdeki bilgisayarımdan bağlanıp onu teamwiever de olduğu gibi yönetmek istiyorum. Yanlız karşıdaki bilgisayarın bağlantıyı onaylaması gerekmeyecek. Uzak masaüstü bu iş için uygun mudur ? Uzak masaüstü nasıl yapılır ? Alternatif bir program var mıdır ?
- 11-01-2011, 19:29:31Üyeliği durdurulduTW dediği Team Viewer,sanırım yanlış yazdı arkadaş isminiLewi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 21:10:14en sorunsuz ve en güzelischreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle