Merhaba arkadaşlar, ben okuldaki bilgisayara evimdeki bilgisayarımdan bağlanıp onu teamwiever de olduğu gibi yönetmek istiyorum. Yanlız karşıdaki bilgisayarın bağlantıyı onaylaması gerekmeyecek. Uzak masaüstü bu iş için uygun mudur ? Uzak masaüstü nasıl yapılır ? Alternatif bir program var mıdır ?