• 20-08-2007, 00:01:17
    #1
    http://www.selfaccess.org/external2.php


    arkadşlar burdaki karkter sorununu nasıl giderebilirim?

    yazı, blogdan php koduyla alınıyor.
  • 20-08-2007, 21:04:28
    #2
    AÄŸustos yazısının olduğu php dosyasını bul ve baştaki charset=iso-8859-9 olacak şekilde ayarla......sanırım sorun çözülecektir....
  • 21-08-2007, 11:22:08
    #3
    yaptım ama olmadı:s
  • 24-08-2007, 16:52:24
    #4
    ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptım ama olmadı:s
    utf-8 yap çünkü 1 türkçe karakteri 2 karakter ile göstermiş.
  • 24-08-2007, 16:57:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    burada utf-8 yeterli ama bunu denemek için anca kod yazmanızada gerek yok sayfayı açın
    firefox ta iseniz view-görünüm->sayfa karakteri-page encoding-> oradakileri deneyin zaten onun utf-8 olduğa açıkca belliydi
  • 24-08-2007, 17:15:22
    #6
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada utf-8 yeterli ama bunu denemek için anca kod yazmanızada gerek yok sayfayı açın
    firefox ta iseniz view-görünüm->sayfa karakteri-page encoding-> oradakileri deneyin zaten onun utf-8 olduğa açıkca belliydi
    firefox gibisi yok zaten

    bende oradan bakmıştım zaten
  • 24-08-2007, 17:25:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ie için olanıda yazacaktım postlamışım ie de de var aynısı ama 0.9 dan beri ff kullanıyorum
  • 27-08-2007, 15:58:01
    #8
    nXs
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <head></head> arasına şunu ekle;
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />