http://www.selfaccess.org/external2.php
arkadşlar burdaki karkter sorununu nasıl giderebilirim?
yazı, blogdan php koduyla alınıyor.
Karakter sorunu
7
●619
- 24-08-2007, 16:52:24utf-8 yap çünkü 1 türkçe karakteri 2 karakter ile göstermiş.ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2007, 17:15:22