türkçe karekter sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
türkçe karekter sorunu
4
●
566
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
türkçe karekter sorunu
16-08-2007, 14:48:28
#1
project2007
arkadaşlar ingilizce bir forum scripti kurdum yanlız türkçe karekterleri göstermiyor bunu naısl düzenliyebilirim
16-08-2007, 15:01:39
#2
LeGeNDaRy
Üyeliği durduruldu
dil dosyasını turkcelestirirken basında (yada temp dosyasının basında) ISO kodu yazar. oaraya ISO-8859-9 yazarak deneyebilirsin. birde database karşılastırmasını UTF-8 Unicode yada ISO-8859-9 yapıp bir denermisin?
16-08-2007, 15:20:30
#3
project2007
1.cisini yapamadım 2.cisini yaptım ama olmadı gene aynı
20-08-2007, 21:09:13
#4
metemet
dreamveawer kullanırsan şöle söylüyüm....dreamveawer da dosyada arama yap ve tüm ISO-8859-1 leri ISO-8859-9 ile değistir...
20-08-2007, 21:25:41
#5
metemet
ve ya direk dil dosyalrını ISO-8859-9 olarak değiştir yeter...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler