• 16-08-2007, 14:48:28
    #1
    arkadaşlar ingilizce bir forum scripti kurdum yanlız türkçe karekterleri göstermiyor bunu naısl düzenliyebilirim
  • 16-08-2007, 15:01:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dil dosyasını turkcelestirirken basında (yada temp dosyasının basında) ISO kodu yazar. oaraya ISO-8859-9 yazarak deneyebilirsin. birde database karşılastırmasını UTF-8 Unicode yada ISO-8859-9 yapıp bir denermisin?
  • 16-08-2007, 15:20:30
    #3
    1.cisini yapamadım 2.cisini yaptım ama olmadı gene aynı
  • 20-08-2007, 21:09:13
    #4
    dreamveawer kullanırsan şöle söylüyüm....dreamveawer da dosyada arama yap ve tüm ISO-8859-1 leri ISO-8859-9 ile değistir...
  • 20-08-2007, 21:25:41
    #5
    ve ya direk dil dosyalrını ISO-8859-9 olarak değiştir yeter...