• 11-09-2010, 12:08:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Tuning üzerine bir forum açtım.Ancak Web Wiz mi Vbulletin mi kullansam kararsızım.Şu an Vb var ama panel kullanımını tam bilmediğimden eksiklerim çok.Misal bir üye hak etti diyelim +1 rütbe vermek,üyelerin belirli forumları görmesini engellemek,üye olmadan herhangi bir ziyaretçinin girmesini engellemek felan.

    Web wiz nasıl acaba? bunları daha rahat yapabilir miyim.Teşekkürler.
  • 11-09-2010, 12:11:59
    #2
    KlipteX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Tuning üzerine bir forum açtım.Ancak Web Wiz mi Vbulletin mi kullansam kararsızım.Şu an Vb var ama panel kullanımını tam bilmediğimden eksiklerim çok.Misal bir üye hak etti diyelim +1 rütbe vermek,üyelerin belirli forumları görmesini engellemek,üye olmadan herhangi bir ziyaretçinin girmesini engellemek felan.

    Web wiz nasıl acaba? bunları daha rahat yapabilir miyim.Teşekkürler.
    Vbulletin öneririm plugin olsun düzenleme olsun vbulletin çok daha rahat. 1-2 Kurcaladınmı zaten kolay öğrenirsin
  • 11-09-2010, 12:17:46
    #3
    tarrışmasız ki VB derim. Öğrenmen de uzun sürmez biraz karıştır herşeyi çözersin.
  • 11-09-2010, 12:26:55
    #4
    asp istiyorsan webwiz
    php istiyorsan vbullettin

    Vbulletin çok kullanışlı bende VB derim.
  • 11-09-2010, 12:36:01
    #5
    Vb en iyisidir.Ayrıca zamanla öğrenirsin pek zor bir şey değil..
  • 11-09-2010, 13:29:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Vb kullanımı hiçte zor değil. Bu konuda korkmana gerek yok. Fakat kullandığın host ASP ise web wiz kullanman gerekir. Bence en iyi asp forum scripti web wiz.
  • 11-09-2010, 13:53:54
    #7
    İkiside çok güzel script Asp tabanlı forumlar ve siteler az kullanılıyor ama biraz daha resmi duruyor.
  • 11-09-2010, 14:21:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benim İçin Şüphesiz; vBulletin. Kullanımı Olsun, Kullanışı Olsun Her Yönü ile Çok Sağlamdır.