Merhaba arkadaşlar.
Tuning üzerine bir forum açtım.Ancak Web Wiz mi Vbulletin mi kullansam kararsızım.Şu an Vb var ama panel kullanımını tam bilmediğimden eksiklerim çok.Misal bir üye hak etti diyelim +1 rütbe vermek,üyelerin belirli forumları görmesini engellemek,üye olmadan herhangi bir ziyaretçinin girmesini engellemek felan.
Web wiz nasıl acaba? bunları daha rahat yapabilir miyim.Teşekkürler.
Web Wiz mi Vbulletin mi?
7
●391
- 11-09-2010, 12:11:59Vbulletin öneririm plugin olsun düzenleme olsun vbulletin çok daha rahat. 1-2 Kurcaladınmı zaten kolay öğrenirsinKlipteX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2010, 12:36:01Vb en iyisidir.Ayrıca zamanla öğrenirsin pek zor bir şey değil..