Merhaba arkadaşlar.
Tuning üzerine bir forum açtım.Ancak Web Wiz mi Vbulletin mi kullansam kararsızım.Şu an Vb var ama panel kullanımını tam bilmediğimden eksiklerim çok.Misal bir üye hak etti diyelim +1 rütbe vermek,üyelerin belirli forumları görmesini engellemek,üye olmadan herhangi bir ziyaretçinin girmesini engellemek felan.
Web wiz nasıl acaba? bunları daha rahat yapabilir miyim.Teşekkürler.