• 10-09-2010, 00:58:07
    #1
    Arkadaşlar Ben Bir Site Açmak İstiyorum Kafadan Birşeyler Ekliyebileceğim Adsense reklamıda eklemek istiyorum ayda 3 ,5 bişeyler versin nasıl bir site kursam olur.
  • 10-09-2010, 00:59:20
    #2
    Biraz daha açıklayıcı olmalısınız.
  • 10-09-2010, 01:00:43
    #3
    DoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha açıklayıcı olmalısınız.
    Hocam bi site açmayı düşünüyorum Güncel Paylaşımlarlar Yapmak İstiyorum,Ve Adsense Reklamı Eklicem 3,5 kuruş adsenseden gelirisi olmasını istiyorum.Nasıl Bir Site Kursam Dediklerim Olur.
  • 10-09-2010, 01:02:48
    #4
    Daha yenisin ücretsiz blog dağıtan sistemler ile başlamanı öneririm.
    Örn : blogcu.com,blogspot.com,wordpress.com
    İlk olarak böyle bloglar ile başlayıp geliştirmen gerek kendini. daha sonra .com hostlu bir domaine geçiş yaparsın.
    Benim önerim bu konu için bu kadarla sınırlıdır.
  • 10-09-2010, 01:04:22
    #5
    DoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yenisin ücretsiz blog dağıtan sistemler ile başlamanı öneririm.
    Örn : blogcu.com,blogspot.com,wordpress.com
    İlk olarak böyle bloglar ile başlayıp geliştirmen gerek kendini. daha sonra .com hostlu bir domaine geçiş yaparsın.
    Benim önerim bu konu için bu kadarla sınırlıdır.
    Hocam O Kadar Yeni Deği.lim 5,6 tane sitem var.
    örnek bi tanesi
    divxquality.com
    bir kaç gün oluyor açalı yardımcı bulamadığım için kaldı öyle
    Ayrıca
    Reseller Hesabım Var .
    O Kadar Yeni Değilim Yani Baya Bir Bilgim Var Sadece Dediğim Gibi Tek bAŞıma uğraşabiliceğim bi site demiştim
  • 10-09-2010, 01:07:11
    #6
    Wordpress ile haşır neşir olun işinizi görecektir.
  • 10-09-2010, 01:08:07
    #7
    DoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress ile haşır neşir olun işinizi görecektir.
    Yardımın İçin Teşekkürler Dostum.
  • 10-09-2010, 01:09:54
    #8
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımın İçin Teşekkürler Dostum.
    Ne demek , elimden geldiğince bilgim sınırları içerisinde yardımcı olmanın manevi değeri çok benim gözümde.
  • 10-09-2010, 01:12:25
    #9
    DoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek , elimden geldiğince bilgim sınırları içerisinde yardımcı olmanın manevi değeri çok benim gözümde.
    Artı Rep.Konuya Kilit Vurulursa Güzel Olur.