• 05-09-2010, 03:27:46
    #1
    BLOGGER tasarımlarını editleyebileceğim veya yeni bir tasarım yapabilceğim bir program varmıdır ?
  • 05-09-2010, 03:29:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Blogger tasarımı xml'dir. Frontpage'de düzenleyebilirsin.
  • 05-09-2010, 15:41:08
    #3
    Bir baksana kardes

    Macromedia Dreamweaver ilede duzenlene bilir
  • 05-09-2010, 15:49:13
    #4
    İkinize de teşşekkür ederim. Biraz uğraşıyım bakalım
  • 05-09-2010, 15:58:49
    #5
    Basit yaparsin, ugras yapamazsan yardimci oluruz kardes )
  • 05-09-2010, 16:03:15
    #6
    - repi ßaStIM qArdEŞ
  • 05-09-2010, 16:05:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Eksi repin h. olsun···
  • 05-09-2010, 16:08:09
    #8
    Nasılsın kardeş
  • 05-09-2010, 16:09:57
    #9
    Mesele o değil kardeş Bu arada -