ßi baksana kardeş .. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ßi baksana kardeş ..
22
●
1.498
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
ßi baksana kardeş ..
1
2
3
05-09-2010, 03:27:46
#1
M.A.A
BLOGGER
tasarımlarını editleyebileceğim veya yeni bir tasarım yapabilceğim bir program varmıdır ?
05-09-2010, 03:29:28
#2
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Blogger tasarımı xml'dir. Frontpage'de düzenleyebilirsin.
05-09-2010, 15:41:08
#3
RahuL
Bir baksana kardes
Macromedia Dreamweaver ilede duzenlene bilir
05-09-2010, 15:49:13
#4
M.A.A
İkinize de teşşekkür ederim. Biraz uğraşıyım bakalım
05-09-2010, 15:58:49
#5
RahuL
Basit yaparsin, ugras yapamazsan yardimci oluruz kardes
)
05-09-2010, 16:03:15
#6
Misafir
- repi ßaStIM qArdEŞ
05-09-2010, 16:05:41
#7
kralburda
Üyeliği durduruldu
Eksi repin h. olsun···
05-09-2010, 16:08:09
#8
Must4f4
Nasılsın kardeş
05-09-2010, 16:09:57
#9
borealis
Mesele o değil kardeş
Bu arada -
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler