• 05-09-2010, 18:26:46
    #19
    Frontpage ile düzenleyebilirsin.Artisteer programıyla da kendine Blogger teması yapabilirsin kardeş
  • 05-09-2010, 18:26:53
    #20
    ErhanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende hiç suç yok yani ?
    Sayın erhan bey 1 kişi yazar bni uyarır konuyu açtığım yer neresi

    Yeni Başlayanlar Webmaster dünyasına yeni girenlerin sorunları, sormak istedikleri her konuda herşey

    ama 30 tane -rep mi gerekir. ??
  • 05-09-2010, 18:33:04
    #21
    yetmissekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın erhan bey 1 kişi yazar bni uyarır konuyu açtığım yer neresi

    Yeni Başlayanlar Webmaster dünyasına yeni girenlerin sorunları, sormak istedikleri her konuda herşey

    ama 30 tane -rep mi gerekir. ??
    forumda yazmaya başlamadan önce iyi bir okuyucu olmalısın böyle şeyleri burası götürmüyor.
    birde yardım isterken emir kipi ile konuşmamaya dikkat kardeş bi baksana şunu yapıp bi versene falan dikkatli ol bu konuda. birde hazır da baya güzel blogger temaları var araştırdınmı googleda işine yarıyacak bişey çıkabilir
  • 05-09-2010, 18:35:09
    #22
    Güzel başlık begendim + rep kardeş
  • 05-09-2010, 19:28:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    böyle bir başlık olurmu be kardeş yakıştımı r10 ruhuna