• 23-06-2010, 12:01:00
    #1
    Selamun aleyküm

    Blogger sitemde sitenin en dibinde bulunan bölüm explorer da sağ tarafta menü olarak çıkıyor . Ne yaptıysam düzeltemedim . Yeni gadget alanı bile oluşturuyorum fakat durum değişmiyor . Ne yapmam gerekiyor .

  • 23-06-2010, 13:37:02
    #2
    msn eklerseniz yardımcı olmaya çalışırım... msnim profilimde bulunuyor..
  • 23-06-2010, 13:45:05
    #3
    Temadan dolayıdır.Temanın bozuk kısmının editlenmesi lazım.