Blogger Explorer sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogger Explorer sorunu
2
●
315
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Blogger Explorer sorunu
23-06-2010, 12:01:00
#1
CfStyle
Selamun aleyküm
Blogger sitemde sitenin en dibinde bulunan bölüm explorer da sağ tarafta menü olarak çıkıyor . Ne yaptıysam düzeltemedim . Yeni gadget alanı bile oluşturuyorum fakat durum değişmiyor . Ne yapmam gerekiyor .
23-06-2010, 13:37:02
#2
MeneLaoS
msn eklerseniz yardımcı olmaya çalışırım... msnim profilimde bulunuyor..
23-06-2010, 13:45:05
#3
Bluewhale
Temadan dolayıdır.Temanın bozuk kısmının editlenmesi lazım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler