Selamun aleyküm

Blogger sitemde sitenin en dibinde bulunan bölüm explorer da sağ tarafta menü olarak çıkıyor . Ne yaptıysam düzeltemedim . Yeni gadget alanı bile oluşturuyorum fakat durum değişmiyor . Ne yapmam gerekiyor .