Konu
Blogger Explorer sorunu
23-06-2010, 12:01:00
#1
CfStyle
Selamun aleyküm
Blogger sitemde sitenin en dibinde bulunan bölüm explorer da sağ tarafta menü olarak çıkıyor . Ne yaptıysam düzeltemedim . Yeni gadget alanı bile oluşturuyorum fakat durum değişmiyor . Ne yapmam gerekiyor .