iFrame'yi Yeni Sayfada Açmak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iFrame'yi Yeni Sayfada Açmak
5
●
5.340
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
iFrame'yi Yeni Sayfada Açmak
04-07-2007, 00:05:30
#1
By_OmeR
Üyeliği durduruldu
Arkadaslar iFrameyi Yeni Sayfada Popup Gibi Acmak Mümkünmü Acaba
Birazcık Acil
))
tsk..
04-07-2007, 00:28:30
#2
ErsaT
İframeyi pop-up gibi açmak derken.
04-07-2007, 00:30:37
#3
By_OmeR
Üyeliği durduruldu
hani inframe sitenin icinde acılıyor ya
benim acmak istediğim site acılında tam ekran haline geciyor.o zamanda benim sitem kayboluyor
bende acılacak siteyi iframe icinde baska sayfada acmak istiyorum..
bilmem anlatabildimmi
04-07-2007, 00:45:46
#4
ErsaT
İframe bir sayfanın içinden linke tıklayınca tam sayfa açılıyor şuan sende ve sen farklı sayfada açılmasını istiyorsun,
İframe sayfanın içinden tıklanan link şöyle olmalı
<a href="http://www.google.com"
target="_blank"
>Google</a>
target="_blank" ekleyeceksin linklerine, farklı sayfada açılmaları için.
Aynı sayfada açılısın fakat url kısmı değişmesin istersen target="_self" kullan.
Sende büyük olasılıkla target="_top" şeklinde eklenmiştir.
04-07-2007, 00:48:29
#5
webkit
<IFRAME name="ofs" src="
http://www.domain.com/sayfa.html
" frameBorder="1"
width="70" height="70"></IFRAME>
04-07-2007, 00:54:25
#6
By_OmeR
Üyeliği durduruldu
herkese cok tesekkürler arkkadaslar ...
isime yaradı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler