hani inframe sitenin icinde acılıyor ya

benim acmak istediğim site acılında tam ekran haline geciyor.o zamanda benim sitem kayboluyor

bende acılacak siteyi iframe icinde baska sayfada acmak istiyorum..

bilmem anlatabildimmi