MSN 'deki mailleri EXCEL 'e aktarmak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN 'deki mailleri EXCEL 'e aktarmak
0
●
391
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
MSN 'deki mailleri EXCEL 'e aktarmak
25-05-2010, 16:17:43
#1
buzutku
Merhaba,
MSN 'deki e-postalarımızı excel 'e aktarmamızı sağlayacak bir program mevcut mudur?
Sevgiler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler