Konu
MSN 'deki mailleri EXCEL 'e aktarmak
25-05-2010, 16:17:43
#1
buzutku
Merhaba,
MSN 'deki e-postalarımızı excel 'e aktarmamızı sağlayacak bir program mevcut mudur?
Sevgiler