• 18-05-2010, 19:03:56
    #1
    selam arkadaşlar


    photoshopta hazırlanan bir psd dosyasını nasıl index haline getirebilirim?
  • 18-05-2010, 23:01:05
    #2
    Css olarak psd formatinizi cevire bilirsiniz bunun icinde http://www.psd2cssonline.com/ ziyaret ediniz.

    html olarak yapmak istiyorsaniz burada anlatim yapmis arkadas yolu takip edebilirsiniz
    http://www.fatihhayrioglu.com/fanati...nin-kodlamasi/

    Baska bir ders anlatimi
    http://www.bildirgec.org/yazi/psd-yi...cevirebilmeniz

    isinize yarar sanirim kolay gelsin.
  • 18-05-2010, 23:02:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...eosu-82dk.html

    burayıda inceleyebilirsin
  • 19-05-2010, 00:11:47
    #4
    sagolun arkadaşlar inceliyorum
  • 19-05-2010, 00:19:41
    #5
    file/ save for the web vardır Kısayolsa : Alt+Shift+Ctrl+S sanırım cevabı bu
  • 19-05-2010, 17:33:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    file/ save for the web vardır Kısayolsa : Alt+Shift+Ctrl+S sanırım cevabı bu
    evet ps de web olarak kaydeder en kısa yöntemi budur
  • 20-05-2010, 12:44:19
    #7
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    file/ save for the web vardır Kısayolsa : Alt+Shift+Ctrl+S sanırım cevabı bu
    teşekkürler bir sorum olacak diyelim dosyayı 640 x 320 olarak açtım PS'de . Bunu kaydedip webde yayınladığımızda ne olacak tasarım ? 1280 x 1024 ekran çözünürlüğünde filan
  • 23-05-2010, 11:20:00
    #8
    Sol üste dayanmış olarak çıkar. Ancak <center></center> kodlarıyla ortalayabilirsin.
  • 23-05-2010, 11:34:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam önce psd dosyasını çizmelisiniz."K" Tuşuna basarak sayfayı çizin örnek olarak sol menüyü çizin bu kestiğiniz alanlar farklı farklı parça olarak gif yada jpg olarak kaydedilecek.Çizim bittikten sonra Dosya>Web İçin kaydet yazıyor sanıyorum buraya tıklayın karşınıza yine bir sayfa açılacaktır vermek istediğiniz köprüleri verin ve index.html olarak kaydet diyin.
    İyi Günler