Hocam önce psd dosyasını çizmelisiniz."K" Tuşuna basarak sayfayı çizin örnek olarak sol menüyü çizin bu kestiğiniz alanlar farklı farklı parça olarak gif yada jpg olarak kaydedilecek.Çizim bittikten sonra Dosya>Web İçin kaydet yazıyor sanıyorum buraya tıklayın karşınıza yine bir sayfa açılacaktır vermek istediğiniz köprüleri verin ve index.html olarak kaydet diyin.
İyi Günler