• 10-05-2010, 16:54:22
    #1
    arkadaşlar burada açtım ama https://www.r10.net/isletim-sistemler...il-yardim.html kimse yardım etmedi sizlerden yardım bekliyorum önemli bir konu olmasa başka yere açmazdım...
  • 10-05-2010, 16:56:56
    #2
    PC resetlesin açılırken F8'e bassın Çıkan pencerede Ağ desteği ile güvenli Mod'u seçsin Oradan dosyalara baksın belki olabilir.