oturum sorunu acil!.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
oturum sorunu acil!..
1
●
345
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
oturum sorunu acil!..
10-05-2010, 16:54:22
#1
sabrican
arkadaşlar burada açtım ama
https://www.r10.net/isletim-sistemler...il-yardim.html
kimse yardım etmedi sizlerden yardım bekliyorum önemli bir konu olmasa başka yere açmazdım...
10-05-2010, 16:56:56
#2
KoLiK
PC resetlesin açılırken F8'e bassın Çıkan pencerede Ağ desteği ile güvenli Mod'u seçsin Oradan dosyalara baksın belki olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler