Konu
oturum sorunu acil!..
10-05-2010, 16:54:22
#1
sabrican
arkadaşlar burada açtım ama
https://www.r10.net/isletim-sistemler...il-yardim.html
kimse yardım etmedi sizlerden yardım bekliyorum önemli bir konu olmasa başka yere açmazdım...