Bir Acemiden Ufak Sorular
13
●915
- 20-05-2010, 17:43:38Teşekkürler cevap için.DeepZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sorum daha var.
Şimdi ben domain satmak istiyorum mesela ama daha satın alalı(boşken ya da düşmüşken) 2 hafta falan oldu. Transfer işlemlerinin 60 günden önce olmadığını duymuştum. Ben bu domain'i satamaz mıyım? Satabiliyorsam da nasıl? Bu arada domain'im ihs'de.
Şimdiden teşekkürler. - 20-05-2010, 21:01:55site içi transfer yapabilirsiniz.6 ay beklemenize gerek kalmaz.bkg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2010, 21:14:45Çok teşekkürler hocam cevabınız için.Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2010, 21:21:54Rica ederim. Site içi transfer yaparak domaini taşıyabilirsiniz.Bir başka kişiye de satış yapabilirsiniz.Aksi takdirde domain satış bölümü dururdu diye bilirizbkg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle