Teşekkürler cevap için.
Bir sorum daha var.
Şimdi ben domain satmak istiyorum mesela ama daha satın alalı(boşken ya da düşmüşken) 2 hafta falan oldu. Transfer işlemlerinin 60 günden önce olmadığını duymuştum. Ben bu domain'i satamaz mıyım? Satabiliyorsam da nasıl? Bu arada domain'im ihs'de.
Şimdiden teşekkürler.
site içi transfer yapabilirsiniz.6 ay beklemenize gerek kalmaz.