Yaşım 18 Bu sene üniversite sınavlarına giricem Ama Bu seneden Pek ümidim yok açıkcası Seneye En kötü 2 yıllık biyer düşünüyorum ama hedefim 4 yıllık güzel biyer açıkcası.. (Sayısal'ım iyi olmadığından Pc Programcılıgı İstiyorum Fakat Tuturabileciğimi Düşünmüyorum)
Herneyse işte Konuya geleyim Sadece internetten Geçim Sağlayan Yaşamını Bunla Sürdürün Varmı? Yada Webmasterlığı Ek iş olarakmı görüyorsunuz? Burda Daha Çok büyüklerimiz var Bunlardan Akıl almak istiyorum..

Kendime Gelince Hertürlü Hazır Sistem ve Scriptler Hakkında Bilgim var Editlemeler yapabiliyorum Azda olsa Tasarım Yapabiliyorum.. Boş zamanlarımda İnternette Web Sayfalarımda Geçirmekten Hoşlanıyorum
Web Sayfalarımdan PARA kazanmak İstiyorum örnek aylık : 200-250 tl kadar Bunun için Yatırımmı Gereklidir? Kendi Çabalarımla Böle Bişi Mümkünmü yada ?
Şuan 600 tekil hitli sitem var onunla ilgileniyorum sadece ama bu adsenseden pek bişi getirmiyor.. Ayrıca Çok zamanımı Alıyor
Bana Abi-Kardeş Olarak Yol Göstericek Birileri Varmı?
Önemli olan okumakmış bunu çok iyi anladım..