Hiçbir işin garantisi yoktur.Bugün bakarsın doktorluk okuyan biri tusu veremez 2 milyar maaşla çalışır,4 yıllık işletme bitiren biri doktordan fazla alır vs vs..

Önemli olan neyi bitirdiğin değil,ne olduğundur..Okumak herşey için iyidir,güzeldir..Ama okuduğun şey konusunda uzman olman gerekir..Yada bir meslek sahibi olman (En basitinden okumasan bile bilgisayar dışı bir iş yapabileceğin bir zanaatın olsun)

İlk başlarda yani 2005-2006 senelerinde bende demiştim..Ya okumasam bile netten geliyor diye..Ama bugün baktığımızda o netten gelen paradan hiçbirşey yok Önemli olan okumakmış bunu çok iyi anladım..

//İnterneti hobi olarak başlayıp bi döneminde piskopata bağlamıştım..Sonradan anladım ki sadece hobi olarak kalmalıymış