• 12-03-2010, 17:53:24
    #1
    yib
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.Şu an bende Microsoft Office 2007 Enterprise var.Fakat Türkçe değil.Bunu nasıl Türkçeleştirebilirim?
  • 13-03-2010, 11:26:58
    #2
    yib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.Şu an bende Microsoft Office 2007 Enterprise var.Fakat Türkçe değil.Bunu nasıl Türkçeleştirebilirim?
    türkçe olarak yeniden yüklemeniz lazım, lisanslı ürünse Microsoftun sitesi bir göz atın.