yib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.Şu an bende Microsoft Office 2007 Enterprise var.Fakat Türkçe değil.Bunu nasıl Türkçeleştirebilirim?
türkçe olarak yeniden yüklemeniz lazım, lisanslı ürünse Microsoftun sitesi bir göz atın.