Merhaba,
Öylesine dolanırken bakıyım dedim de ;
Register.com, Network Solutions ,Enom de alan adları neden bukadar pahalı? 35$ dan bahsediyolar ne özelliği var bu domainlerin? -.com dan bahsediyorum-
Acaba ixirhost ta 7.5 tl + kdv olmasının nedeni nedir? Sitede baktım ilk sene 7.5 TL+kdv diyor. Yani seneye adam bize 35 TL derse sesimizi çıkaramayız..