• 08-03-2010, 22:34:03
    #1
    Merhaba,
    Öylesine dolanırken bakıyım dedim de ;
    Register.com, Network Solutions ,Enom de alan adları neden bukadar pahalı? 35$ dan bahsediyolar ne özelliği var bu domainlerin? -.com dan bahsediyorum-
  • 08-03-2010, 22:59:52
    #2
    orada gıdıp sorguluyorsun onlar anında reglıyor sonra sen mecbur gıdıp ondan 35$ verıp alıyorsun
  • 08-03-2010, 23:01:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada gıdıp sorguluyorsun onlar anında reglıyor sonra sen mecbur gıdıp ondan 35$ verıp alıyorsun
    hehe güzel mantık.
  • 09-03-2010, 01:39:08
    #4
    *üye olmadanmı
  • 09-03-2010, 03:49:17
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    daha da zam yapacaklarını okumuştum geçenlerde...
  • 09-03-2010, 09:15:15
    #6
    Bu iyi günlerimiz ileride daha da zamlanıcak diye duydum.
  • 09-03-2010, 13:07:56
    #7
    cok param olsa kesınlıkle domaıne yatırım yaparım

    ama 1 trılyondan bahsedıyorum mınumum
  • 09-03-2010, 14:25:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bilgi amaçlı söylüyorum

    http://www.ixirhost.com/ 31 Marta kadar .com domainler 7,50 TL + KDV
  • 09-03-2010, 16:17:31
    #9
    Acaba ixirhost ta 7.5 tl + kdv olmasının nedeni nedir? Sitede baktım ilk sene 7.5 TL+kdv diyor. Yani seneye adam bize 35 TL derse sesimizi çıkaramayız..