Konu
alan adı neden pahalı?
08-03-2010, 23:01:26
#3
grafitus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
orada gıdıp sorguluyorsun onlar anında reglıyor sonra sen mecbur gıdıp ondan 35$ verıp alıyorsun
hehe güzel mantık.