• 23-02-2010, 17:40:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar ıkı tane 468*60 bannerı yan yana koymak ıstıyorum ama kodları ekleyınce alt alta cıkıyor bunu nasıl yapabılırım
  • 23-02-2010, 17:51:32
    #2
    FORUMHOME templatesini açın; ve alttaki kodları $navbar yazan satırın altına ekleyip editleyin;



    <!-- Bannerler -->
    <table width="100%" align="center">
    <div><center>
    <a href="Bannere tıklayınca yönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" border="0" /></a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="Bannere tıklayınca tönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" border="0" /></a>
    </center></div>
    </table>
    <!-- / Bannerler -->
  • 23-02-2010, 18:04:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    özel yönetim panelınden eklıyorum bannerlerı bu sekılde olmuyor malesef
  • 23-02-2010, 18:10:15
    #4
    admin panelinden eklemen gerekir
    bu arada siten nedir ? vbulletin mi ?
  • 23-02-2010, 18:14:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hayır baska bır ozel script
  • 23-02-2010, 18:45:47
    #6
    nerede dw demi mybb demi wp de mi nerde