FORUMHOME templatesini açın; ve alttaki kodları $navbar yazan satırın altına ekleyip editleyin;



<!-- Bannerler -->
<table width="100%" align="center">
<div><center>
<a href="Bannere tıklayınca yönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" border="0" /></a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="Bannere tıklayınca tönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" border="0" /></a>
</center></div>
</table>
<!-- / Bannerler -->