• 29-01-2010, 01:15:55
    #10
    Bilişim sektörüne host satışı olarak girmenizi tavsiye etmem. Bu piyasada pasta kalmadı artık. 5 sene önce girseydiniz, iyi paralar kazanabilirdiniz.

    Tavsiyem illa ki host sektörüne girecekseniz yanlızca Reseller hatta yanlızca VPS ve üzerini satmanız. Bunun içinde büyük paralar harcamanız gerek. Büyük teknik bilgi gerek. Büyük reklam gerek.

    Tavsiyem diğer arkadaşların ki gibi olacak ama bence de başka dallara yönelin

    Bol şanslar.
  • 29-01-2010, 02:08:41
    #11
    host işi falan zor artık , hostgator gibi kaliteli firmalara varken bunun bilincinde olan pek çok kişi diğer firmaları beğenmez ben dahil , oyüzden varsa imkanınız teknik destek olarak geliştirebilirsiniz , ama illada host vs.. satmak isterseniz arkadaşlar söylemiş zaten detayları
  • 29-01-2010, 12:25:11
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilişim sektörüne host satışı olarak girmenizi tavsiye etmem. Bu piyasada pasta kalmadı artık. 5 sene önce girseydiniz, iyi paralar kazanabilirdiniz.

    Tavsiyem illa ki host sektörüne girecekseniz yanlızca Reseller hatta yanlızca VPS ve üzerini satmanız. Bunun içinde büyük paralar harcamanız gerek. Büyük teknik bilgi gerek. Büyük reklam gerek.

    Tavsiyem diğer arkadaşların ki gibi olacak ama bence de başka dallara yönelin

    Bol şanslar.
    Tamam bir sürelik vazgeçtim

    Neye Yönelmemi Önerirsiniz peki ?
  • 29-01-2010, 12:48:15
    #13
    SiLenTLighT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bir sürelik vazgeçtim

    Neye Yönelmemi Önerirsiniz peki ?
    Kendinizi geliştirmeye yönelin. asp, php, asp.NET, grafik ya da flash konusunda.
  • 29-01-2010, 13:00:25
    #14
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizi geliştirmeye yönelin. asp, php, asp.NET, grafik ya da flash konusunda.
    Photoshop'la başlasam uygun olurmu?
  • 29-01-2010, 13:16:17
    #15
    Photoshopla başlayın eğer grafik işinde ilerlemek istiyorsanız. photoshop ve corel.

    ilerki aşamada c# kodlama dili kesinlikle tavsiyemdir. asp.net in temeli c# dan geçer. bunu öğrenirseniz microsoft sertifikası alabilirsiniz. bunun sonucunda da büyük firmalarda yeriniz hazırdır zaten. birde c# netten bakarak öğrenilecek birşey değil. imkanınız varsa kursa gitmenizi kesinlikle öneririm.
  • 29-01-2010, 13:20:23
    #16
    FavoriHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Photoshopla başlayın eğer grafik işinde ilerlemek istiyorsanız. photoshop ve corel.

    ilerki aşamada c# kodlama dili kesinlikle tavsiyemdir. asp.net in temeli c# dan geçer. bunu öğrenirseniz microsoft sertifikası alabilirsiniz. bunun sonucunda da büyük firmalarda yeriniz hazırdır zaten. birde c# netten bakarak öğrenilecek birşey değil. imkanınız varsa kursa gitmenizi kesinlikle öneririm.

    teşekkürler bilgi için.