Photoshopla başlayın eğer grafik işinde ilerlemek istiyorsanız. photoshop ve corel.
ilerki aşamada c# kodlama dili kesinlikle tavsiyemdir. asp.net in temeli c# dan geçer. bunu öğrenirseniz microsoft sertifikası alabilirsiniz. bunun sonucunda da büyük firmalarda yeriniz hazırdır zaten. birde c# netten bakarak öğrenilecek birşey değil. imkanınız varsa kursa gitmenizi kesinlikle öneririm.