• 31-12-2009, 23:32:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Arkadaşlar;

    Benim bilmek istediğim bir kaç şey var. Umarım yardımcı olabilirsiniz.

    -Domain bayiliği nasıl oluyor ?

    -Domainleri kaça alır kaça satarım ?

    -Önereceğiniz domain bayiliği satan site var mı?


    Teşekkürler..
  • 02-01-2010, 17:10:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Domain Bayiliği : Bir bilişim şirketinin adına müşteri bulup o müşteriye o şirket adına domain satmanız demektir

    Domainleri Kaça Alır Kaça Satarım? Domain bayiliği demek bilişim şirketinin size bayilik vermesi demek değildir..Sadece satış için yetki alırsınız..Domain ücretlerini ve sizin kar payınızı bilişim şirketi belirleyecektir

    Önereceğiniz Domain Bayiliği Satacak yer Var mı : Kesinlikle şuan yok..Ancak birçok bilişim şirketi bu duruma sıcak bakıyor