Merhabalar Arkadaşlar;

Benim bilmek istediğim bir kaç şey var. Umarım yardımcı olabilirsiniz.

-Domain bayiliği nasıl oluyor ?

-Domainleri kaça alır kaça satarım ?

-Önereceğiniz domain bayiliği satan site var mı?


Teşekkürler..