v8 Lisansım Var. Scripti baştan kuracak var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
v8 Lisansım Var. Scripti baştan kuracak var mı?
3
●
347
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
v8 Lisansım Var. Scripti baştan kuracak var mı?
26-12-2009, 16:47:16
#1
Burakmel
Üyeliği durduruldu
merhaba.
webloader v8 lisansım var.
scriptin baştan kurulması lazım.
baştan kurarmısınız?
26-12-2009, 16:58:37
#2
FanMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
isterseniz kurabilirim.
26-12-2009, 17:30:14
#3
FanMaster
scriptin kuruldu
26-12-2009, 18:23:28
#4
Burakmel
Üyeliği durduruldu
çok sağolun script kurulmuştur.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler