Konu
v8 Lisansım Var. Scripti baştan kuracak var mı?
26-12-2009, 16:47:16
#1
Burakmel
Üyeliği durduruldu
merhaba.
webloader v8 lisansım var.
scriptin baştan kurulması lazım.
baştan kurarmısınız?