• 18-12-2009, 14:56:48
    #1
    Arkadaşlar forumumuz için bi radyo açtık http://genclikportali.net/radyo.htm
    hani bu yayınlar için port ayarı falan oluyo ya misafirlerin dinleyebilmeleri için.
    Girip dinlenebiliyor mu diye bakacağım girerseniz radyoya..
    Teşekkürler
  • 18-12-2009, 14:59:34
    #2
    Kurumsal Üye
    Dinlenebiliyor şu an. Flatcast'ta port ayarına gerek yok, dinleyicinin bilgisayarında FlatViewer programının kurulu olması yeterli.
  • 18-12-2009, 15:04:53
    #3
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Chrome vs tüm tarayıcılar da artık sorunsuzca dinlemek için ideal.
  • 18-12-2009, 19:27:40
    #4
    Flatwiever i indirmesi lazim bilgisayarina ugrasilcak gibi deil dinliyemiyoruz diyip duracaklar en iyisi shoutcast dan yapacagin radyoyu media playere ekliyebilirsen cok iyi olur r10 dan bu konuda yardimci olucak arkadas var mi.?
  • 19-12-2009, 13:07:21
    #5
    flatcast çok uğraştırıyor ya. kulanıcılara program indirtiyorsun ondan sonra üe oluyorlar vs vs
  • 19-12-2009, 13:15:39
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Flatcastte sorunsuz yayın yapabilmen için 40123 udp portunu açman lazım. Bu adreste flatcast için port açma resimlerle anlatılmış.
  • 19-12-2009, 13:24:14
    #7
    r19
    Üyeliği durduruldu
    UltrA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flatcastte sorunsuz yayın yapabilmen için 40123 udp portunu açman lazım. Bu adreste flatcast için port açma resimlerle anlatılmış.
    Şart değil.
  • 19-12-2009, 21:22:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gerekli destegi www.flatcastprogram.com dan alabilirsin.
  • 19-12-2009, 21:51:48
    #9
    peki şuanda yayına girebiliyor musunuz ?